CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 30, 2009

~kerja kt sarawak~

Minggu lepas hari rabu saya kerja kt sarawak.selasa ptg dh berlepas ke sana.
X best..pegi sorang2 xde kwn nk bersembang.kalau dpt bw mrjaddo,seronokla
last ke sana hujung tahun lepas.masa tu sempat juga kejar2 masuk campus dan smpat jumpa lecture saya dulu & friends yg dh jd lecture kt sana.
Tp kali ni lalu kt luar je..masa x mengizinkan nk suka suki melancong.

Best bila dpt ke kota samarahan ni..lebih2 lg dpt ziarah tpt saya belajar dulu.
waa..bnyk kenangan zaman unimas.zaman muda remaja dan zaman comel2 dulu.hahaha
Layan pic kt bwh.Jari seliuh la pulak nk taip panjang2.. :D

kwn2 unimas yg baca blog ni,sila kembali ke zmn 4-5 tahun yg lalu..


merry christmas...(hotel lobby)

tempat bermalam

menunggu student yg akan dgn ceramah ilmiah saya.

kolej ni saya dok masa tahun 2 kt unimas.blok tepi kanan bawah tu,tpt stay up bila dh nk exam.dgn kwn2 study saya.(ely&chiknie).oo..x boleh study kt bilik.nnti tidooooooo je..

rumah sewa masa tahun 3.sungguh kenangan rumah ni.kami adalah org yg mula2 duduk sini.lupa dh berapa sewa...
makcik mana yg ni??

dulu x banyak mana pun kedai kt sini.tp skrg mcm2 ada.kfc,pizza hut..bank pun dh ada kt sini.


sempat berkejar cari kek lapis.











airport dr pandangan jauh
















airport kuching yg dh banyak berubah.

1 comments:

naza said...

bestnya tgk pixs nih..teringat kembali zaman muda d unimas..biler agaknya bleh p sana lagi..winduuuu