CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 10, 2009

~9 bln~

Dua hari lepas,masa nk blik kerja..kami baru perasan,'Today is our monthly anniversary',hehe..alang2 dkt dgn domino cyberjya.Kami menyinggah utk take away dinner.

So,dinner mlm tu dgn pizza domino.nom..nom..nom..Sempena 9 bln usia kami kawen.
Kalau saya preggy - bunting pelamin.Rasanya dekat2 nk bersalin la kot skrg nih.hehe. :)




Salah satu perkara menarik yg saya tahu tentang mrjaddo,he is business minded.. 24hr asyik pikir psal business dia yg tgh pelan2 kayuh tu.
mrjaddo,saya sentiasa support awk.Love u!

2 comments:

^ M r S ShAruL ^ said...

happy anniversary ke 9bln kak..
like my hubby..otak bisnes gak..huhuhu..xpe,leh tmpg sekaki kalo dh kaya..insyaAllah

Aan Andes said...

Happy 9m anny! Kejap je kan..lepas ni cukup setahun, boleh celebrate best. Me takde celebration :( kena tunggu tahun ke-2 hehe

And bagus2 ada business minded. Sementara muda ni, it's the best time utk kita meningkatkan kehidupan..me tgh fikir jugak nak business apa ni :D