Dua hari lepas,masa nk blik kerja..kami baru perasan,'Today is our monthly anniversary',hehe..alang2 dkt dgn domino cyberjya.Kami menyinggah utk take away dinner.
So,dinner mlm tu dgn pizza domino.nom..nom..nom..Sempena 9 bln usia kami kawen.
Kalau saya preggy - bunting pelamin.Rasanya dekat2 nk bersalin la kot skrg nih.hehe. :)
BULLY AND PUBLIC SHAMING
8 years ago


2 comments:
happy anniversary ke 9bln kak..
like my hubby..otak bisnes gak..huhuhu..xpe,leh tmpg sekaki kalo dh kaya..insyaAllah
Happy 9m anny! Kejap je kan..lepas ni cukup setahun, boleh celebrate best. Me takde celebration :( kena tunggu tahun ke-2 hehe
And bagus2 ada business minded. Sementara muda ni, it's the best time utk kita meningkatkan kehidupan..me tgh fikir jugak nak business apa ni :D
Post a Comment