CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 8, 2009

~Kenapa?~


Kenapa ya dlm kehidupan hari2 ni,ramai yg suka bermuka2.
Dpn kita sgt manis..Namun kt belakang...kita umpama manusia paling jahat.
Kenapa??
Bila saya berdepan dgn benda2 mcmnie,saya rasa saya x mau berkawan dgn siapa2 pun.Tak mau jumpa siapa2 pun..Tak mau bercakap dgn siapa2 pun.
Tp mujur hati berbisik,walau apapun yg kita hadapi..hadapi dgn tenang dn sentiasa ikhlas.Ya,saya akan ikhlaskan hati dlm berkawan.

Kenapa ya dlm kehidupan hari2 ni,org yg bnyk duit.Punya segalanya pasti akan di pdg mulia oleh org sekeliling.dan kita yg x punya apa2 ni..dipandang seolah kita merempat.x boleh berdikari dgn kehidupan kita.Ohh..sungguh saya berkecil hati.
Mujur suami berkata,x mengapa....x pyh fikir.Yg penting kita berusaha sungguh2..sbb tiada siapa yg dpt ubah kehidupan kita melainkan kita sendiri.Ya,saya akan berusaha bersungguh sungguh.

Selamat Tengahari semua.Korang dh lunch?Mkn apa?

4 comments:

naza delizia said...

yeah! ramai yg bmuka2 n ramai juga yg back stabber! geram kan?

baru2 ni nazza pernah kene dgn someone yg plg dekat dgn nazza, n pbuatan dia tu bleh meruntuhkan rumahtangga nazza.. sgt sedih that time.. skrg masih ada serangan tu.. tp biarlah, nak tgk sejauh mana dia bleh pegi ngan hati busuk dia tu..

nasib hubby nazza tak mudah melatah n look in detail psl perkara ni.. sabarla sara.. kita tak kaco org.. kita doakan org tu sedar n insaf je...

^ M r S ShAruL ^ said...

sabar kak..
mmg dh lumrah kehidupan mcm ni..
bkn akak je prnh rasa mcm ni..
so...pedulikan ek..nurul dh lunch td..tp still not in a good mood..tension!!

genny da bomb said...

mmg ramai yang bermuka2...ape boleh buat??biar la dorang asal dorang bahagia..buat tak kisah je lah..kadang2 ase tak adil kan..

org berduit mmg sll dipandang tinggi..takpalah..ingat dok kat atas tu best ke..hihi..biar la dok bawah n tetiba dijulang gitu kkekekeke

OneSue said...

ni la nama nyer reality kehidupan..

lunch mkn aper? saya bawak bekal :)