My last entry 2.0.0.9 - my long and beutiful journey :)
A lot of beutiful moment yg saya lalui.
Sebagai penutup 2009,saya nk share a quite happy news...
Semalam,Alhamdulillah..officially,kami dh dpt kunci rumah kami.yeeaaaa!
Jadi,the house is belong to us.Sangat happy.
Proses jual - beli ni ambik masa dlm 5 bln juga...dan jual - beli ni jugak perlukan a lot of $$$$$
kos rumah satu hal - tp fees yg kecik2 tu,diluar our budget...mmg $$$$$
Insyaallah,after do some renovation and itu ini - march 2010 baru boleh duduk.Insyaallah...

Another happy moment juga..my department achieving our 2009 company target a day before 31 dec!
Sungguh seronok!How stress we are dgn target..benci! weekly meeting trsgt nightmare.bila dh dpt..happy.
Maybe people esp my oficemate who read my blog (ada ke?),"ek eleh...wa la we..kecoh je,pdalah kerja mcm....." but,deeply frm my heart..kerja with g*v ppl..ngadap user2 g*v mmg membunuh jiwa!huhuhu
Kpd kwn2ku,
Happy new year 2010.
Semoga 2009 jadi penderong utk lebih maju 2010.


3 comments:
waaa..congrats dah dapat kunci umah..n selamat mengalirkan duit cam airr..hehehe
saya paham ng target2 itu semua..huhuhuhu
happy new year...syoknya dgr dh ada rumah sndr..wish u all the best sis..
wahhh.. bestnye dah ada umah sendiri.. kat mana tu? nnt leh la i btandang.. hihi!
Post a Comment