Kami dgn mak dan adik saya,driving frm ampang jaya.kakak saya nd ank2 dia dgn flight pagi tu.
Bertolak hari sabtu and going back on monday,kakak&family stay lama skit.nak kemas2 rumah.(abg ipar will back to kl for good after 3 years kt sana)
S'pore,nice place to visit wpun currency dia agk mahal skit tp saya suka dgn suasana kt sana yg bersih..dan tersusun.We stay kt bukit batok,x bnyk rumah2 teres kt sana.Kiri kanan pandang flat dan kondo je la.Tp,mereka very dicipline..maybe pasal law yg ketat.Dekat highway..kereta semuanye cool je (tp kalau diorg dtg m'sia..bwk kete x ingat!!)..org sana pkai kereta hebat2..
Dr Johor,kami masuk 2nd link(Tuas),thru P.Tanjung Pelepas.X byk pun kereta..x jem langsung..After lepas check imigresen m'sia..and imigresen s'pore..seharusnya kena beli auto pass...(like t'n'go)but kami lupa...huhuhu.terpksa cari cashcard,and kena denda bila nk keluar blik frm s'pore.So,lps ni remember..get our autopass nk msk sana (if drive)..
Let share xtvt kt sana yg kami buat.Sebenarnye x banyak pun tpt kami buat,due tu hujan..then masa yg singkat..lagipun,we bring mak and ada budak2..capeekkk nnti.
2 comments:
syoknya jln2...nice place..negara pn bersih
mrsharul - berbeza dgn negara kita...yg bnyk smpah.huhuhu.bila agknye org m'sia nk punyai kesedaran yg tinggi..
Post a Comment