CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, November 9, 2009

~Congratulation!~


Pagi td..dpt sms dr kwn saya yg belah kiri tu..
Dia selamat melahirkan baby boy kt hospital Putrajaya.Alhamdulillah.Tahniah!!!
Both dia dn suami..satu opis dgn saya.
Bila my turn??
Saya sebnarnye rasa sedih...dn berkecil hati sgt.
Ya..bila kita x kawen,sure org tanya..bila nk kawen?bila dh kawen..org tanya bila nk dpt baby?
Mmg salah saya pun..suka sgt pegang2..cuit2..agah2..budak2 kecil yg comel tu.
Pantang tgk..mesti saya nk pegang.dan..org mulalah ckp,bila nk ada baby sendiri..??
Ohh..sangat sedih rasenye bila nk jwb benda2 yg diluar yg kita tahu.Kalau saya tahu esok saya akn dpt baby..sure saya jwb,ESOK!!!
Ada juga yg siap ckp x pegi check kt hospital ke?and keep telling..maybe pasal me ,GEMOKKKcomel...itu yg till now x preggy lg..dan cerite2 psl sakit puan yg lain.
Ohh...saya baru kawen 8 bln,bukan 8 tahun....
Dan bila..saya mengadu pd mrjaddo,saya pun dibebel jg.
2X sedih... :(
Tak mengapalah.
Mungkin Tuhan lebih tahu bila dan apa yg terbaik utk saya......................................................

8 comments:

amirakim said...

salam sara...ala jgn la sedihh sgt.small metter jer 2.kite ni kadang2 xleh terlalu memikirkan kata2 org sgt.buat x tau jer.insyaallah ade la rezeki nnt 2.sometime benda2 cam ni sesetenagh org igt biasa jer.dorang xtau kadang2 benda2 yg kuar dr mulut dorang 2 blh menginggung perasaan org lain...sabar erk.enjoy la dulu.nnt da ade ank xde la rasa terbeban sgt kan.hehehe...

naza delizia said...

sabarlah..

tu je perkataan yg leh ckp.. nazza dah 2thn ni, tak dpt gak.. mentua pun duk sebok2 nak cucu, sbb nazza mnantu sulung.. tiap minggu col, tanya psl cucu je.. rasa cam nak rekod je jawapan kite.. kalo ada, kompem la kita bgtau, kan.. aiseh.. takleh la ckp psl ni.. bgenang air mata...

mommy otai said...

itu la biasanya sara...sume jadi bualan org..tk kawen tye..dh kawen tye baby plak..dh dpt baby nnt sebok tye bila nk tmbh baby..lumrah manusia agoknye sara...

wuteva it is..enjoy ur life..alahh baru 8bln..yg ade 5thn baru lekat tu ape kes kan..tawakal n doa pada yg Esa..dia Maha Mengetahui ape terbaek tuk kita...:*

Aan Andes said...

Sara..jangan sedih2 eh. Orang mmg mcm tu, takde modal sebenarnya nak tanya apa and it's a common question hehehe. Anyway exactly! U baru kawen 8 bulan. Kalau me, me tak risau sangat and u get to enjoy ur life berdua kan. Lepas setahun baru me worry. Keep on trying and gud luck!

Ps: Jgn stress tau, relax and pray for the best.

@nggunz said...

sara jgn la tension sgt..rezeki tu di tgn Allah..kdg2 kite jd putus asa dgn kate2 org..tp kite kena selam dlm2..sometimes ada faktor yg kite terlepas pandang kenapa apa yg kita impikan tu x kunjung jua..x dpt kita gapai..maybe sebab kita busy ngan keje..urus kehidupan skrg pun kelam kabut..bygkan kalau sara ada baby la ni..maybe baby jd x terurus, terabai..sabar ye..apa pun yg Allah tentukan tu adalah yg terbaik buat hambanya..cepat atau lambat tu cuma faktor masa..pokok pangkal kita kena bnyk usaha, doa dan tawakkal..insyaallah rezeki sara akan dtg jua..jdkan abg sara dulu sebagai contoh, bertahun lama mereka sabar untuk menimang cahayamata..tgk..berkat org sabar..Allah bg dua sekali..dan diikuti adik2 mereka..sabar ye..ada hikmah yg tersembunyi..

wanie said...

jgn sedih2 ye...insyaallah ade rezeki tu nanti...

mrsjaddo said...

kak eja..
nazza..
farah..
aan..
anie..dan
wanie,

Terima ksh ats komen2 anda.saya betol2 terharu dan amat menghargai.
Saya doakan anda semua sentiasa di rahmatiNYA selalu..

dayana said...

salam...

sedey lak bila baca n3 sara nih..hanya pompuan tahu isi hati pompuan kan..tp masih ada gak yg x phm kan..yana pun buhsan tahap gaban gak bila org tanya psl kawen..kalo bley nk record jer suara dlm pita tape n pasang bila depa tanya...kalo ada kang kite kabo la 1 dunia pun kan..

pepun i hope u sabo la ekh. tu jer yg bley ckp. nt kite doa2 la moga tuhan beri rezeki yg melimpah2 pada sara...n moga tuhan makbulkan doa2 hambanya k...dun worry!