CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 28, 2009

~kerja-kerja-kerja-beli-beli-penat~

Cerita basi hari Selasa..

Pasal kerja.. saya kena pegi K.Kinabalu.Pegi dan return on the same day!
Fuhh...tersangatlah sangap when travel sorang2.Xde teman nk berckp...so,snap pic banyak2 bg mengisi keboringan.
Bila saya telek2 blik..pic ni mmg dh penah ambik before ni masa kerja kt sana,vacay kt sana..ahh biarlah,yg merubah hanya masa je kan wpun tempatnye masih sama.haha
Tp,dr rumah lagi saya mmg plan nk beli seafood kt sana.Sebelum ni saya dh 2x beli.so,trip kali ni mmg plan siap2 nk beli.Lagipun...saya kan dok berangan nk msk crab!hehehe..


masam mencuka


belon tgah isi tank..


they serve f.roche,tp neber sblah bg kt saya 1


pic terbalik malas nk pusing ;) ahakzzz


kerja

beli


fresh dr laut

gamat


nyorrr muda


ikan bilis


ikan kering bergayutan.mamat tu kontrol hensem peraan nk amik gmbr dia..


kesukaan wanita


saya beli yg ni...siap pack dan ada ais.but,makesure beli dh dekat2 nk blik.kalau tak...... kotak paling kecik 5kg


frm top(left) - RM13 sekilo,ikan - RM5 sekilo,bawah(right)-RM15 sekilo ,RM12 sekilo


4 ekor ketam ni RM10


Sampai KL pkol 11.30mlm..smpai rumah 12++...tup tap tup tap..pkol 2 bru bole tido.huhuhu.what a day................................

2 comments:

Aan Andes said...

Bestnya udang galah kat bawah tuuuuuuu!!! Dia hantar naik flight yg sama ngan kita jugak ke? Pastu from airport how? Banyak u beli..and freshhh

mrsjaddo said...

oh,nnti frm pasar tu u kena hand carry lah smpai airport-rumah.tp diorg dh pack elok2,ada ais sume.
saje beli bnyk...coz nnti nk masak2for family gath..hehehe