CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 30, 2009

~Padang Besar~

Salah satu aktiviti pulang ke perlis.Saya dan mrjaddo serta adik dan adik ipar ke Pdg besar.Ermm..kalau anda ke perlis.x sah ke pdg besar.Tpt ni dalam 35km je dr Kangar..alah tpt tu mcm rantau pjg kt kelantan,jual brg2 dr Thailand.Bertambah pula saya mmg ada hajat nk membeli.Itu yg saya bersungguh nk pegi walhal ini bukan kali pertama saya ke sana.Dah pernah pegi sebelum ni.Saya gerak dah pkol 3 lebih dah.Pegi amik adik saya kt uitm dulu..baru lah gerak.Sepanjang perjalanan kami lalu Chuping..tempat tanaman tebu terbesar di M'sia.Ada juga kilang gula kt sini.Tapi kami tak pegi..cuaca kat perlis..as usual..panas ceng-ceng..

Entry ni banyak gambor la ye.Sila layan kesemua proses awal hingga akhir.Sape2 nk pegi lepas ni.Boleh dpt khidmat info dr saya.hahaha..


view ladang tebu

ladang tebu juga..
cantik kalau dok sini ptg2..redup2..angin sepoi2..

tempat dituju dah sampai

view from kedai atas

deretan kedai dr buah,bunga,brg dapur,baju,beg dan segala mcm..

bedak,sabun,syampoo dll..all thailand brand loo..

brg kemas

aneka cincin ..pilih..pilih..

segala mcm kacang dan kerepek.3 RM10 ada..4 RM5 pun ada
model with tudung2 bergantungan

search for tudung
toto narita

mcm2 blouse
lagi blouse
colorful blouse

handbag
adik mrjaddo

pulut ayam

pulut mangga

me and pemandu..heheheh.(^_^)

1 comments:

Destinasiku said...

tk yah gi bandung...pdg bsr pun mcm2 ada