CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 5, 2009

~Kisah Pompuan~

Kalau sudah namanya perempuan.Memang x dapat dipisahkan lagi dengan hal2 fesyen..kain2 pasang..tudung dan segala macam hal.Begitulah dengan saya..mrs jaddo.

Saya telah membeli dua pasang kain pasang sewaktu saya terkocoh2 mahu ke parking kereta.Dalam masa x sampai setengah jam saya berjaya memilih 2 pasang kain.hehehe..
Nak jadikan cerita..saya kenal satu kakak nie.Dia berniaga kat Puspanita Auditorium Parcel D.Gerai akak ni bukan selalu ada kat sini..dalam sebulan adalah 3 4 hari je.Kain kakak nie semuanya corak2 yg bagi saya..menepati citarasa saya.Oleh kerana kakak ni telah mengenal i saya sebelum ini..jadi dapatlah jugak diskaun yg x kurang bestnya dr kakak nie..
Kain yg dah ada pun belum saya jahit lagi..tambah pula dengan kain nie....dan mrjaddo pastinye akan mengeleng2 pada saya.hehe..jgn marah ye abg...



0 comments: