CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 5, 2009

~Menemani suami outstation~

Mrjaddo kena outstation lagi...kali ni seminggu lamanya.tp kat Melaka jer.Jadi..mrjaddo telah mengajak saya utk menemaninya.Lagipun dia dh diprovidekan utk bawa isteri.hehe..jadi saya mengekor je la..tumpang sekaki.Kami menginap di A' Famosa Resort.Walaupun ni bukan kali pertama saya ke sana..tp bila pergi bersama suami..rasanya lebih enak!Saya hanya menemani suami 2 malam sahaja..kerana saya penat utk memandu berulang alik tiap2 hari pergi kerja Melaka-KL/Putrajaya/Cyberjaya tiap2 hari.Walaupun hanya ambik masa 45minit..tp penat juga bertambah lagi saya ada beberapa program yg kena ada di awal pagi..










aktiviti di malam hari..










0 comments: