CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 27, 2009

~Nasi Ayam@Tetamu~

Mrjaddo jemput kwn2nya lunch kt rumah.Jadi..kami menerima tetamu di sabtu hari ni.Saya xde idea nk masak apa..buat nasik ayam sj lah.senang cerita..lagipun brg2 saya dh siap beli kt pasar mlm PH ptg jumaat.Nasik ayam + cheese tart + mangga +air sunquick.Ok la tu kan??
Jemput mkn semua..





7 comments:

Aan Andes said...

Terernya u masak!!! *jeles*

I love love love nasik ayam home version. Wish can have one nowwwww

mrsjaddo said...

yeaah..aan dtg melawat me?hik..hik..

ermm..kalu u mengidam nk mkn.i bole tlg buatkan.seriyes nih!

umah u kt mana dah?

Aan Andes said...

Hehe umah me kat kota damansara.. Wahh bestnya, me boleh order ni..hehe nnt la..kalau kita buat potluck ke, u bawak nasik ayam ok!

NuE said...

Bestnya Sara masak...bila nak try ni....tart tu dari yang hari tu lagi nampak best....post le ke Trg skit....bley wat raya...kita tukar...Zik bg kek lapis sarawak...sara wi tart tu..hehehehe

NuE said...

Bestnya Sara masak...bila nak try ni....tart tu dari yang hari tu lagi nampak best....post le ke Trg skit....bley wat raya...kita tukar...Zik bg kek lapis sarawak...sara wi tart tu..hehehehe

mrsjaddo said...

aan,

agreed with u.buatlah mkn2 bwk potluck.surely i'll join.hehe

mrsjaddo said...

cik zie,

idoklah pandai mana.sikit2 boleh la..
dtg kl jmputlah mai rumah sara.
pandai wak kek sarawak ke?share la kt blog.mane tau leh tempah.