CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 13, 2009

~Full Saturday~

Tiada n3 terbaru lately.Saya malas.Tp kali nie saya nk cerita hari sabtu saya yg full of xtvt.Bayangkan keluar rumah seawal 8++ pagi..dan balik dlm 3++pagi.Hehe.
Alkisahnya...abg saya yg ke2,hari ni convo.Jadi saya kena lah jd sitter utk ank dia ni.Dr BSP ke Matrade,Jln Duta..amik ini budak terus ke IOI Puchong.Hari ni jugak budak ofis ada buat main2 bowling.Hehe..termasuk saya juga.Sampai IOI,rasenya kamilah yg terawal.Kedai pun mostly tak bukak...budak2 lain pun x nampak muka...dah settle main..bagi hadia..amik gambar..dan pg menyopping skit.Terus gerak balik rumah tp singgah mkn kat Jaring,Bandar Sunway.
sampai rumah,lepak jap..dan siap2 nk g wedding Ijaz kat Risda,Jln Ampang.Dalam pkol 6++ptg gerak..pegi DTHO hantar ariff danial,solat semua kt rumah abg.Amik my ,other..gerak ke RISDA.Dan makan bagai..beramah tamah..amik gambar..dekat pkol 10++.Amik peluang qada dating kami.dengan saya pkai baju kurung..kami p tgok movie yg x best dan rase menyesal gile...apabila kesudahan kami zzz..dalam panggung.Keluar sana almost dh pkol 1++pagi..balik kami menyinggah kt Jln 222.Hehe..lama gile x dtg sini sejak departmnt saya dah tuka ke cyber dan saya jarang berurusan di ofis PJ...org PJ dan seangkatan kalu x kenal tempat nie.x tahu la.dulu mase saya dok subang and mrjaddo dok KJ.tempat ni lah menjadi pengantara kami berdating,hehehe.seperti biase,mlm minggu penuh org.mlm x minggu pun sama..borak2..lepaking dgn mrjaddo..last2 sekali balik rumah.sampai rumah dok menyembang lagi ntah pkol berapa baru tido....(penatnya menaip!)



Ariff Danial
Meneropong kedai yg x bukak lagi

pakcik izad pun sama naik jugak..

ini pula yg saya suka..

budak BO

mrjaddo

me

ariff danial wt girls
see my score..hahaha

me and mrjaddo

dapat hadiah..saguhati

BO's girl..(pic gegar bak kena parkinson org yg amik.hahah)


Dewan Gemalasari,RISDA Jln Ampang.

My brother with family

Bonda tercinta

sarah,syamin and pak ngah

syamin and pak ngah

ijaz and aisyah.selamat pengantin baru

me,mr hubby,SIL

ijaz & adik dan sepupu2-lana,wanie,kak JJ

my bonda dan mak long

berenti tepi jln pasal nk amik gambar klcc..ala2 jakun bru dtg KL

mlm minggu di ibu kota

we & midValley

jln 222 yg happening..dan juga hero tamil pojaan hati.

me & mr jaddo

nasik lemak jln 222

otak2

half boiled egg..mcm2 ada kt sini.x kose nk snap semua mlm2 buta ni

Sekian sj cerita hr sabtu saya...dan hari ahad saya lain lak critanya. juga dgn undangan2 mkn2.haha.mana kami berdua x membolat.sudahlah sedia bolat.

0 comments: