CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 1, 2009

~INTURA,Sg Petani~

Saya masih lagi keletihan.Saya mkn angin kursus di INTURA kt Sg Petani.Haha..mcm org gomen pula.Takdelah,saya menjadi fasilitator utk kursus kewangan kt sana.3 hari lamanya...dr Isnin sampai Selasa.Mrjaddo hantar saya sampai sg petani pada hari ahad.Dan temankan saya semalaman shj.

Sayangnya..
saya terlupa bawak camera,hp pula..asyik full je memory.Jadi xdelah rakaman2 saat bosan indah saya di sana.Kelas dr pkol 8.30pg - 4.30ptg.Tapi ada break yg panjang..dan balik awal juga.Hostel saya pula,berapa meter je nk g kelas.

Bosan--> saya dok sorang2 dlm bilik + penceramah lain semuanya lelaki+Kedai runcit dlm INTURA tu asyik tutop + kedai kt luar pula jauh + Xde transport..dll

Gembira--> 3 hari kerja yang rilek+mkn 5x INTURA bagi+x payah keluar duit pasal x jumpa kedai+tido awal tiap2 malam+lunch hour balik bilik tgok tv dan tido..dll

Mungkin itu sahaja update saya.Saya sampai semalam pkol 9.30 mlm kt KLIA.oo..saya naik flight dr Penang.Mrjaddo amik saya dan kami p qada dating kat Bangi.





map je yg ada.hehehe.

6 comments:

Destinasiku said...

sian dia kena pegi last minit ek

mrsjaddo said...

it's ok.x kesah pun.lagipun..
kita kan xchange.

amirakim said...

salam..sara,ske la tgk blog sara ni.sbb sara ske masak n mkn2.ni blog kak eja.amirakim.blogspot.com

NuE said...

Sara kije mana skrg?

mrsjaddo said...

kak ija,

wa..bestnya.kak ija pun dh ade blog.
tq dtg sini.

suka msk nd mkn2?mmg dah..he ingat lagi masa kita kerja kt la manila?
hihii

mrsjaddo said...

cik zie,

sara keja kt cyberjaya