CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, October 18, 2009

~Penyejuk Badan~

Saya balik ke Kangar spjg weekend & kebetulan ada kenduri kawen kwn mrjaddo..
Semenjak menjadi sebahagian org perlis..mmg diakui..perlis cuacanya panas...panas lain dr tempat lain.Kalu tengah2 hari ada kt luar...rase cam menggigit kulit..
Sape yg pernah menginap di perlis...rasanye mmg rasai benda yg sama.
Jadi..bila cuaca panas2 ni..kami menyinggah kedai namanya Kedai Kopi Malaysia..
Pekena Lai Chi Kang time panas2 ni..fuhh penyejuk badan betol..
Bahang panas ni pun..terasa hilang dan lega....



barli..sagu..kembang semangkuk..dll yg saya x berape kenal
hirup sambil menjeling.hihihi


2 comments:

amirakim said...

salam sara.perlis ngan kedah sme jer.mmg panas giler.klu tghr better jgn kuar.dok lam umah pun xleh tahan.

sara..

hari 2 linda ade kol sara tp x jawab.dier nk discuss pasal cup cake.igt nk p umah sara hari 2 tp x jadi lak.linda ckp nk g gak ble2 nk antar kad skali.

mrsjaddo said...

kak ija,

ye lah..panas menggigit kulit.
mmg tgahari dok dlm rumah je..x sanggup nk keluar.mcm puteri lilin pula...

la ye ke?
a'ah..mmg ada linda kol.tp ti me tu tgh bz sikit.sorry..lupa nk kol blik.ok,dtglah bile2 pun..minggu ni ade kt rumah.sorry....sian linda..