CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 20, 2009

~Matrikulasi & dan dolu2~










Layankan gambar2 di atas.
Mrjaddo layan blues melewati tpt dia belajar zaman2 muda remeja dulu.Kami menyinggah ke sini otw ke kolej adik saya di uitm arau.
Bila blik kg...mcm2 xtvt mmg x duduk diam.
Pagi ahad saja kami angkut ayah wan,mak tok,mak,abah..adik breakfast kt luar.
Pegi pasar..kemudian ke uitm arau melawat adik juga...dan la menyinggah kt matrik arau ni (bersebelah uitm arau je)
Menggamit kenangan katanya..
main bola dgn kwn2..g kuliah..g kafe (dan mungkin g dating kot dgn awek matrik!)hahaha..
dan x aci juga mrjaddo dpt matrik perlis,sedangkan rumah dia pun kt perlis juga.huh..!
sudahlah kolej nya besar..tp asyik nk blik rumah je.manja betol!hehehe

Betol...zaman matrik/skolah..uni...adalah zaman2 yg indah dilalui bersama kwn (sekarang pun indah juga)..tp zaman tu..takdelah pikiran ni terbeban sgt memikir soal kehidupan,wpun beban assignment x siap lg..tp bole je enjoy p tgok wayang..p kuar bandar wpun esok pg ade xm.
Atau...buat assignment secara berjemaah dan jawapan assignment adalah sama kecuali tang nama dan no.matrik/uni...kan?ohh..sungguh indahnya...
Berbalik kpd cerita matrik ni.Kalau lah ada gambar2 matrik saya KTT dungun tu.Ohh..lagilah syahdu mahdunya..kepada kawan matrik cikzie yg meneropong catatan saya ni..sila iya kan perkara2 di bawah..dan d KTT juga saya kenal ramai kwn2..yg sebahagian drnya dh lost contact hanya tinggal berapa kerat je yg masih berhubung...
  • kolej kami kayu...chalet uitm dungun yg lama.dari kolej/hostel sampailah kelas belajar..sama saje kayunya.kalu ader bangunan batu..mungkin sebijik+pondok guard.
  • nama kolej nama pulau...mcm2 pulau ada..redang..lang tengah...
  • ada kolej yg diperbuat dr 'playwood'.hari pertama daftar masih lg berbau cat.kalu berjalan..sure satu rumah boleh dengar..siap boleh intai bilik sebelah lagi dr katil atas-kesian
  • locker yg kecik...sebijik locket tpt letak brg kt mane2 shopping complex(kt tesco lg besar).tersangatlah seksa nk letak baju,buku2..food...dn segala brg..sampaikan saya beli xtra bakul ketak bwh katil - sedihnya
  • meja study yg besar dan share ramai2...kt situlah tpt study,mkn dan segala mcm tpt letak barang-kesian
  • lecture kebanyakan yg baru kuar dr uni..sungguh best mereka ni.baik hati...yg masih dlm ingatan saya en.asta,cik roslina...dan ada antara mereka yg kawen sesama mereka..-sweet
  • kolej yg terletak betol2 tepi laut.sungguh seronok bila waktu ptg..mtk permission gruad.dan keluar jln2 tepi pantai..makan laksa dan air jagung makcik tepi pagar,dr dlm bilik boleh dengar deruan ombak laut china selatan.kalau jemur baju kejap je kering-best
  • pagar kolej yg pagar papan sekeping2 tu.sungguh senang nk balik kg kalau time x boleh blik.campakkan saje beg kt pagar dan pura2 nk g kedai laur kolej.lalu boleh lari naik bas ke KT-jahat
  • oohh..lagi satu saya suka beli nasik dagang atau nasik lemak kukus ikan aye kt pagar depan tiap pagi jumaat.sanggup bangun awal dn kuar pg beli-syokkk..
  • pasar mlm dungun kt skolah sultan omar.sungguh superb.itu saja hiburan yg ada wktu itu psal kt dungun xde hiburan lain.. -kesian
cukoplah..lainkali pula saya tulis..

0 comments: