Entry ni juga saya tuju juga pada ciknie,silent reader.(saya harap dia masih membaca blog saya wlpun jauh nun di pekan)
Masih ingat pada kelas aerobic kita di desa ilmu dulu?Sekitar 2003 - 2004. hihi..dgn cd yg sama,masih lagi elok lagi.Semalam lepas kerja saya beraerobic di rumah.(mrjaddo - kt pdg bola).
Sambil eee..aaa..eee..aaa..saya terkenang saat ini di sana dulu.Lucu betol...guna pc jer.kami bukak kelas beraerobic.Masa tu saya x la kembang mcm sekarang ni.Rindu pula pd kwn2 serumah di desa ilmu dulu.
Sambil eee..aaa..eee..aaa..saya terkenang saat ini di sana dulu.Lucu betol...guna pc jer.kami bukak kelas beraerobic.Masa tu saya x la kembang mcm sekarang ni.Rindu pula pd kwn2 serumah di desa ilmu dulu.
agak2 kalau saya ajak jiran2 same2 aerobic ni,mesti diaorg pelik kan?
bye!
7 comments:
nak satu la..kak eja pun dok aerobik gak kat umah.tp salsa.ssh sgt....
salsa la sara..
wah..bagusnya beraerobik...
yna pun ada gak cd aerobik tp asenya dh bhabuk dlm stor..bkn mls tp x syok senam sorang2..kalo umah kita dkt kan best senam sesama...
pssstttt: majulah sukan utk negara!
lps ni lebih slim dr i...
huhu...nostalgia tol cite aerobic. teringat mase kite meng'kick'
kiri kanan siap xsiden2 lagi..windunye!!!!
ore de wat sehari je pahtuh abih skt 1 bdn..
~chiknie~
kak ija --> nnti sara burn satu bg kak ija.sila kasi alamat rumah.hehehe.salsa?bkn tu yg menari pakai kasut tumit tinggi?
dayana-->yeahh..majulah sukan utk negara.a'a la..boring sengsorang ni.kalu ade gang cam meriah sikit.
kak lin -->hehe..pengsan dah ijad kalu i lbh slim dr u..
ciknie--> miss u a lot.hahaha...still remember.lpas tu mlm mkn roti je.mana ada mcm skrg nih.
doloo2 mkn roti nk save bajet :)
skrg mkn x hengat dooniaa..
skrg nek tangga sket pon dh pancit pe tah lg nk jln cam dr desa ilmu smpi lab ET..mau sempot...
cHikNie
Post a Comment