CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, July 4, 2009

~my saturday life~

cehh..title cam program reality life pasal artis jek!
since..saya sudah lama tidak ada weekend yg free.jd minggu ni free yg amat.Menghabiskan masa2 hari sabtu dengan free and easy..dan buat kerja2 rutin di rumah sbgai s/rumah yg berjaya .Mendobi..memasak dan segala bagai..

Saya di datangi tetamu yg dh mention awal2 nk dtg rumah.Saya ingatkan apa..yg urgent sgt.Tetamu saya ni..rupanya dtg rumah semata2 nk bagi saya,hadiah kawin berupa sepasu bunga.hehehe..sgt cantik!dan saya sungguh terharu..kerana sy x harapkan ape2 pun.cukoplah susah pyah dia dtg jauh2 kenduri sampai ke perlis.sudah memadai..x perlulah hadiah bagai.Sudahlah hari tu dh bagi buku cuppy.Ni dgn bunga pula..



Rumah saya bertambah berseri dengan kehadiran bunga ini.Untuk pengetahuan...rumah saya xde bunga pun melainkan yg ini.Itu pun dah terperuk di bucu dinding.hihihi



Anyway,tq a lot ya..aini,officemate aka my best buddy.susah tau nk cari kwn mcm dia ni.Semoga Tuhan sentiasa murahkan rezekimu sahabatku!

1 comments:

Destinasiku said...

mek aini yg slalu di sayangi...