CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 8, 2010

~reno progress part1~

Sebagai kenang kenangan di masa akn dtg..
Yg ni setakat hari ke 4.2-3 hari akan dtg ni nk pecah dinding bilik..toilet.
Nanti dh complete saya share experience reno rumah yg $$$$ laju mcm air terjun lata tembakah kt kg saya.hahaha.

Both of us mmg xde ape2 knowledge tentang ni semua.Dari A-Z semuanya zero.
And now..how lelah every my weekend to survey itu dan ini.Sampai kan rasa cam lama je x g dating tido .Sudahlah tu..kami berdua jauh dr org tua yg terror pasal bende ni.huhuhuh.
Nak buat mcamana..hadap je lah.

Kwn2,if u know where to get benda2 hardware..door..tiles..yg murah2.Pls inform me.
Murah2 harga gudang ke.harga kilang ke..asal murah.Yg mahal2 kami x mampu...

Harap2 tersepak emas seketol ptg nnti... ;p











4 comments:

naza delizia said...

whoah! i pulak rasa bsemangat nak ada umah sendiri tgk sara renovate umah! hehe!

NuE said...

wah..sara..best tgok org dah ade rumah ni..reno sana n sini....apa2 pon nnt house warming jgn lupa jmput ck zie ye..hihiih

genny da bomb said...

waweeeee...welkam to da club mengalirkan air mcm bukak paip tu ye hihi.. saya dulu tadak masa sgt sevey2 ni..cuma kalo nk beli lampu n kipas murah dkt kedai kat puchong....lepas tol ldp puchong lepas sket dari stesen minyak BHP..depan sket masuk kiri..dia sebelah kedai barang jati..nama kedai light house tak salah..rujuk blog kami naaa...

umah koner lot ke nih??cayalahhh!!

genny da bomb said...

waweeeee...welkam to da club mengalirkan air mcm bukak paip tu ye hihi.. saya dulu tadak masa sgt sevey2 ni..cuma kalo nk beli lampu n kipas murah dkt kedai kat puchong....lepas tol ldp puchong lepas sket dari stesen minyak BHP..depan sket masuk kiri..dia sebelah kedai barang jati..nama kedai light house tak salah..rujuk blog kami naaa...

umah koner lot ke nih??cayalahhh!!