CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 4, 2010

~rumah nk cantik tp xde duit~














Ini bukan rumah saya ye kawan2..tolong percaya.(kalau rumah saya xkan ada "pls do not seat" ats sofa merah tu kot.hehehe.
Ni rumah contoh yg saya pegi tgok.Cantiklah deko wpun rumah kecik cinonet je..Saya pun pasang lah angan2 harap2 jadi kenyataan :)

Untuk mendapatkn rumah yg cantik dan best dan selesa..mesti nk $$$$$$ riban2.
Mana nk cari $$$$$$ riban???Seonoknye kalau kita ni org kaya kan?
heyyyy....mrsjaddo!kalau awk jd org kaya,beli rumah besar gedabak..yg dh siap semuanya.tinggal bukak sandal masuk je.
smlm saya pg shop benda2 asas mcm ceiling fan.lampu..etc.itupun dh kempis poket dibuatnya.betol kata geny duit mengalir mcm air.
kawan,bole tk sikit sorang bg $$$$$$$$$ riban2 kt saya?huhuh

6 comments:

^ M r S ShAruL ^ said...

sabar ye kak..slow2..lama2 nnt cantik la umah akak tu..saya xdpt la nk bg $$$$ sbb saya pn minta kt mr sharul..hehehe

^ M r S ShAruL ^ said...

sabar ye kak..slow2..lama2 nnt cantik la umah akak tu..saya xdpt la nk bg $$$$ sbb saya pn minta kt mr sharul..hehehe

amirakim said...

best la sara dah ade umah sendiri.mesti x sabar nk ddk kan.pasal brg2 umah tu rilek la.pelan2...mne mgkn kita dapat sume yg kita idamkan....

OneSue said...

ni la masalah nyer...klu la kita bnayak duitt..heheh

macam2 leh buat oooo

Aan Andes said...

Nice deco la..mcm u cakap, wpun kecik nampak so cozy and very nice.

COngrats u dah ada rumah sendiri. Banyak menda kena fikir ni, grill, dapur, etc. But it's a good way to start 2010. Wpun terpaksa berjimat cermat, tapi at the same time enjoy the experience untuk survey and beli barang2 rumah :D

naza delizia said...

takpe sara, pelan2...kalo sara kaya raya kang jadi mbazir pulak.. sbb tu kita ni tak kaya! hehe! at least u should b grateful dah ada umah sendiri.. mcm i, still living with parents.. huhu! best kan ada umah sendiri.. leh deko2! i like!!!