salah satu aktiviti masa blik kg hari tu.makan d penarik..jauh dr kg sy sbnarnya.tp sy dh promise dgn hubby nk blanja dia..dan sekali sekala kena hembusan angin laut..hehe.ada bnyak kdai kt tepi2 laut ni.bkn kt pantai penarik je..kt pantai kemasik pun ada :) yumm..yumm..
BULLY AND PUBLIC SHAMING
8 years ago
1 comments:
hari tu stop kat penarek, tak tahu pulak ada seafood mcm ni, ruginya x try :(
bestkan makan sambik ditiup angin pantai
Post a Comment