banyakkan bersabar sara.. insyaALLAH nnt ada la rezeki tu.. DIA bg peluang sara ngn jad enjoy puas2 dulu.. nnt bila dah ada baby takut tak sempat nk enjoy...
**sigh***beginilah nasib kita...
insyaAllah..ada rezeki tu nnt..lambat dgn cpt je..sabar tau..
Post a Comment
3 comments:
banyakkan bersabar sara.. insyaALLAH nnt ada la rezeki tu.. DIA bg peluang sara ngn jad enjoy puas2 dulu.. nnt bila dah ada baby takut tak sempat nk enjoy...
**sigh***
beginilah nasib kita...
insyaAllah..ada rezeki tu nnt..lambat dgn cpt je..sabar tau..
Post a Comment