Assalamualaikum.
Lama x berblog...i don't know why.kenapalah jd malas sgt.. :)
Rumah saya dh 98% siap.Alhamdulillah..
Saya akan pindah hari Jumaat ni.Ths week bz sikit packing brg2.
Padahal brg kami xde bnyk sgt..cume yg kecik2 sampah tu je yg bnyk..huhu.
Mlm Jumaat nnti we all plan nk buat kenduri sikit jemput jiran2 dan jemah surau.Sembahyang hajat..semoga semua hal dipermudahkan dan selamat.
sedih pula rasanya skrg ni..sebenarnya saya dh seronok tinggal kt rumah skrg.
saya jumpa jiran2 yang semuanya baik hati...
Ni gambar2 kenang kenangan..sebelum semua tmpt ni selerak.hehe





BULLY AND PUBLIC SHAMING
8 years ago
2 comments:
Wahhh cantiknya ur kitchen! Lepas ni lagi semangat nak masak ok! Hehehe. Hari Ahad ni kalau u free datang la makan2 kat rumah me, dun have to cook for lunch ;)
wahh, pasni leh la wat house warming..hehhehe...bestnya dah ada umah sendiri..kami dah ada umah sendiri tp terpaksa sewakan pada org since tak kije kl dah..hahahha apakan daya hidupku cam org nomad..asyik la berpindah randah..huhuhu
Post a Comment