Salam semua!
Berbalik pada cerita ini , semalam saya dh check sendiri kt rumah.
Tapi 2 line yg 1 samar2 tu.Tinggal 1 line jer sekarang..
Ohh...sedihnya hati...
BULLY AND PUBLIC SHAMING
8 years ago
Salam semua!
Berbalik pada cerita ini , semalam saya dh check sendiri kt rumah.
Tapi 2 line yg 1 samar2 tu.Tinggal 1 line jer sekarang..
Ohh...sedihnya hati...
12 comments:
ala..jgn la sedih sara.lum ade rezeki lg 2.rilek la,honeymoon dulu.nnt da ade ank ssh nk dapat peluang cam skrg ni.so,enjoy la dulu k.
sabar ada rezki tu...
ermm, ada try p scan tak?? sbb rudie aritu pun blur2 gak..bila scan nampak ada rezeki.. :p
tp kalu blm rezeki, jgn sedih..insyaAllah, Tuhan akan sntiasa bersama kita..setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya..
kak ija,
Agaknya..Tuhan nk bagi dok berdua dulu kot dgn mrjaddo tu..
kak lin,
InsyaAllah..
rudie,
hai rudie,apa khabar?ish..x sangka rudie menjengok sara kt sini.Tq.
Ingatkan rudie dah lupa kt sara dah...
Pegi An Nur hari tu..x pulak check lagi sekali.Ooo..itu mcm eh..tkpe,nnti sara try lagi..
salam sara..
oghe pon tgh frust gak nie..tot dh preknen sbb peod dh lambat dkt 2 weeks.hati dh berbunga2 ingat preknen tp tkt nk wat test.skali oghe peod..sedih la!!!!
x blk kg ke??oghe blk ct mendeka nie..
alaaa..sedihnyer..xper..mungkin ada hikmah d sebaliknyer..saba yer..cuba lagi..
ciknie,
oh ya ka?bukan rezeki kita lagi la kot ye..sama2 lah kita redha..
x balik,tp mungkin balik ke perlis.pasal bln lepas dh balik jerteh.susah juga jauh2 ni.teringin nk berbuka posa bersama bonda tercinta.
ariey,
tq....
sabarlaa sara..nak wat camner ..bukan kita yang menentukan..kita hanya berusaha...bulan 6 aritu,naza dah 7 weeks pregnancy..gembira sgt sbb dah lama plan untuk pregnant kali kedua..tup!tup!bleeding.p cek kat Dr, dapat bed time rest 4 one week.katanya ada peluang untuk misscariage nie..takut+bimbang sangat.isnin 29hb Jun,p sekolah laa.ngaja.petangnya,masa p toilet,xder pape..tapi kuar je dr toilet,terasa ada sesuatu yang kua.tgk2 seketul janin telah keluar.sedih+pilu betol masa 2..rasa mcm....nangis sekuat hati
Post a Comment